Blandat

Igår körde vi till Anna & Emil på mc. Lina hade treårskalas. Hon fick fina scrapkort bl.a. De församlade på kalaset kom fram till att jag var på amatörnivå & Carro hon var Master of Scrap. Ja ja....
Jag fick träna på grusväg vilket jag inte tycker om. Jag tycker det slirvar bara.....kanar......och är obehagligt. Det var rak motvind igår på ditvägen och jag får inte luft och det känns som jag skall åka av hojjen. Jag kniper med bägge benen om tanken och ser väl ut som en lövgroda fast i svart skinn.

Vi kolla allt på Malena  också........en salig blandning av låtar men jag tyckte inte Norge var bäst. Jag tyckte om Englands låt.

Nu ska jag ut och spola av bilen som inte blivit såld än. De ringer bara människor som ger skammabud och tror jag ska skänka bort den. Jag har till och med fått skäll för min bil var så dyr att hans dotter inte hade råd att köpa den......jag kan väl inte hjälpa att jag har en tysk bil......

Kommentarer
Postat av: Carro

Oskar säger att jag är Master of Skräp...

2009-05-17 @ 21:22:53
URL: http://carrocarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0