Våffeldagen

Idag har jag varit ledig och vi har käkat våfflor och jag, Ida och David har köpt vårskor. En riktigt bra dag. Jag och Johnny åkte iväg på box och det gick bra ett tag. Kände mej inte stark idag och kom inte igång på passet.
Tja idag har kan jag säga att jag provat något nytt. (Jag har haft ont i ryggen trots spikmattan.) I slutet av passet hängde jag inte ihop riktigt utan la mej på golvet, kunde inte stretcha och kom knappt upp. Vi smörja med liniment och jag gick dubbelviken till ryggutdragaren och efter den kunde jag inte gå alls utan höll på att kräkas av smärta. Jag kröp för att komma ifrån folks blickar. Det blev ambulans och undersökning. Tant Mia hade fått ryggskott ett rejält sådant och de ville lägga in mej men det ville inte jag. Är prescis hemkommen och har tagit lite muskelavslappnande........vin. De hade inte Diklofenak i vitt eller rött.....Jag går som en gammal kärring och ett ben släpar.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Oj då !!...ryggskott är ingen höjdare...krya på dig !!!

2009-03-26 @ 11:24:09
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig!!

Kram Anna

2009-03-26 @ 12:20:32
Postat av: Anonym

din stackare!

hoppas du blir bättre snart

/Denise och Andreas

2009-03-26 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0