Poliskontroll igen!

Hur kommer det sej att man garanteret blir stoppad av polisen om man åker iväg i sin sunkigaste träningsoverall utan trosor , bh & strumpor, mascara under ögonen & okammad........skulle ju bara köra David till skolan. Körkort & blåskontroll....jag visade körkort först....blåste & fick en snabbsyn hur det kunde se ut om jag inte blåste rent.......hade polisen tagit med mej till sjukhuset för blodprov hade det sett ut som om de hittat mej i en kvart......jag har bestämt nu att jag skall fixa till mej före jag skjutsar David.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hahaha...jag har oxå blivit stoppad när jag BARA hade ett kort nattlinne...inga trosor...och nyvaken...bad till Gud...be mig inte gå ur bilen...vet precis hur du kände dig !!!

2009-03-05 @ 20:03:37
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0