Mahathma Antonia

Nu har jag köpt mej en spikmatta. Det senaste till min tortyrkammare....Jag har provat den 2 ggr nu och jag är helnöjd. Testade igår kväll, låg en halvtimma och all rygg och axelvärk försvann. Det kändes ibörjan.....vasst,ont men övergick sen till en kraftig värme i ryggen och för första gången på länge så har jag sovit en hel natt. Jag var totalt smärtfri i 8 timmar. När ryggen är som värst så ligger jag i fosterställning och har jag inte hunnit lägga mej så, måste jag väcka sambon som får vända på mej för att jag inte kan själv komma runt.

Man blir kraftigt prickig på ryggen av alla piggar och röd men det lugnar ner sig efter en stund. Detta tortyrredskap kostar 669 kr men det var det värt.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Cooolt !!!...spelar ingen roll vad saker och ting kostar ...bara värken försvinner

2009-03-11 @ 22:14:22
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0