Broken window

När jag kom hem igår efter jobbet & skulle parkera så ser jag en polisbil utanför vårat samtidigt som jag upptäcker att sambon står och pratar och gestikulerar hos polisbilen. Jag parkerar och ser då min dotter. När jag öppnar min bildörr så säger dotter: "Nu tar du det lugnt mamma".

Det visade sig att någon xxxxxxx idiot har kastat en snöboll med sten i rätt på våran franska balkongdörr och gjort sönder glaset.

Det roliga är att innan familjen kom på vad som hänt så trodde de att det var David som ramlat av sin datastol.......

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nääää...j**la ungar...antar att det är ungar !?...när får ni det fönstret lagat då ??....

2009-03-15 @ 17:39:24
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0