A diffrent day

Jag nu har jag fått skörda mitt sätt att leva.......jag fick kraftiga kramper i bröstet igår. De höll på i över två timmar. Jag fattade inte först vad det kunde vara. Jag hade kört mc dagen innan och det hade blåst en del. Tänkte att det var det som kändes men stretch hjälpte inte. Jag kollade även bygelbh:n men näe....

Jag hade tid på vårdcentralen kl 11 igår för en helt annan sak, då hade det krampat i 1 ½ timma så jag fick be doktorn kolla på detta istället. Sen blev det bråttom och nitro och ambulans igen...

Jag blev inlagd på  lasarettet och var hjärtövervakad i 24 timmar och blodprov var 6:e timma. Idag fick jag cykla tills jag fick mjölksyra och jag kan skatta mej lycklig för jag klarade alla tester och alla prover var bra. Det var inte hjärtattack men en tankeställare.

STRESS heter det....

Jag har legat i sjukhussängen och funderat. En del saker kan jag förändra, en del inte. Det finns människor som gör saker som påverkar mej negativt och hela denna våren har rent ut sagt varit för jävlig. Vi har varit utsatta för stor press både jag och Johnny och han fick högt blodtryck plus medicin så vi får sätta oss ner och se vad vi kan göra.

Nu ska jag googla på färjan till Gotland.....en del för att må bättre....semester.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Var rädda om er !!!

2009-06-04 @ 12:42:05
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0