Ve och fasa

Jaaa, en riktigt dålig helg må jag säga. Jag tyckte jag var på spåret och så försnillar jag min nyinköpta plånbok med typ 15 kort i plus körkort och 11.50 kr. Startar på lördag med pass och sen köpte jag färg till de grå slingorna och så sprang jag i några affärer till och avsluta med systemet där jag dessutom fick visa leg.....(troligvis för att bankkortet inte funka men jag är inte säker). Sen drog jag iväg till jobbet och någonstans där på eftermiddagen gick det upp för mig att jag har ingen plånbok men det gjorde inget för jag körde firmabilen ändå och tänkte att den ligger ju i någon av alla påsar som jag shoppade innan. 17.30 är det helt klart; jag har ingen plånbok=polisstation, riva runt i bilen , kolla alla påsar, hem och flytta alla pengar och kolla så ingen handlat. Det slutade med att jag spärrade alltihop.

Söndag= Jobbmobilen startade inte, förardörren går ej att öppna till min bil, fel pinkod på mobilen och puk koden har man ju i huvudet. Jag avslutade med en dubbel Richtmeister; firmabilen startar inte. Igår när jag hade den stod det att styrsystemet till motorn ej fungera. Det känns som allt jag tar i blir fel, går sönder , krackelerar.

My name is Maria. Dags för en karmalista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0