Hemma igen

Tja kameran hittade jag när jag kom hem.....den låg på sängen. Det var synd för jag har varit på min första mc mässa. Vi kom till Stockholm i fredags och det barnet som skulle fixa att vi kom in i tvättstugedörren hade inte låst upp utan Johnnys bror fick lämna roligt partaj i taxi, lämna alla vackra damer, dansbandet och komma hem istället. Vi värmde bastun och hade jättetrevligt.
Lördag blev mässa.....och när vi kom till Harleys monter så stod ju inte bara Zlatans hoj där utan två Lidköpingsbor också. Vi kollade runt lite och kom fram till att det var 42 gr varmt därinne och åkte hem till brorsan efter att ha inköpt den nya Big Twin...ett par sidor om Johnnys motorcykel. Ett bra reportage och fina bilder.
Lördag kväll...ett stillsamt 30 årskalas. Vi åkte hem vid 23 och spela poker istället.
Söndag - sov länge och packade ihop oss för hemfärd. Jag insåg idag att mitt mörkerseende är inte vad det varit när jag körde hem. Jag får nog börja jobba på glasögon - jag har ju i och för sig haft glasögon sen jag var 18 men de har i stort sett alltid legat i sitt fodral. Jag bytte ut 80 - tals -uggle varianten i slutet på 90-talet så det kanske är dax för nya nu........

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tjoho !!! Jens ska bli pappa den 10 feb...planerat kejsarsnitt...Det du !! Faster Mia

2009-01-26 @ 22:15:15
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0