Grått grått grått

Jag deppar ihop snart. Jag är helt övertygad om att jag är född i fel land. Jag tror jag skulle varit född i Frankrike eller Spanien. Kanske Mexico....
Det är inte ens idé att lägga in ett foto......det är bara grått ute. Jag har roat mej med dvd; Frida, Mr Beans semesterfilm, Min japanska vän, The good shepherd m.m
Jag tränar inför vårens tävling på Korpen nu. Har väl inga världsmästarrekord men det börjar släppa nu. Har lagt in mycket boxträning. Även dottern är med då.
Simon kan inte träna just nu för han är arbetslös. Han skriver cv:n. Han sover också länge...riktigt länge. 14, 15 tiden så där så jag frågade om han cevet gått. Det var inte uppskattat.....
David åker till fjällen och åker slalom på sportlovet...han har aldrig åkt förrut men de skulle hjälpa honom. Han har en grandios packningslista men det tar jag nästa vecka.
En ljuspunkt är att jag har blivit faster igen. Det kommer snart en till. Två bröder som är yngre än mej och har familjebildning på schemat. Snart tror jag Oskar blir pappa också om han växer till sig lite och inte Wowar hela nätterna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0