Augusta

 Jag har jagat Augusta idag för att få en bild på henne. Tills slut kom hon fram lite under bordet. Det är nästan ett år sedan hon kom till mamma och Kjell och då var hon så mager så det var bara skinn och ben. Hon var strykrädd och var mest i pannrummet. Nu är hon som en riktig hund iallafall.

Idag har vi bastat finsk sauna och fikat hos mamma och Kjell. -9 när vi åkte därifrån med det kändes inte för det var gott om värme kvar inombords. Jag har tittat i det fantastiska fotoalbumet som Carro har gjort och kom på att nr 8 på min lista är att skaffa de coola glasögonen min bror har köpt i Marsielle.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du passade ju bra i glasögonen. Ni kanske kunde göra ett byte. Du får hans glasögon och Oskar får... David? =)

2009-01-05 @ 09:48:01
URL: http://carrocarro.blogspot.com
Postat av: Nettan

Hur länge jagade du Augusta ???...hon ser ju jättearg ut...jaja ta ett kort då ...eller ??...hahaha

2009-01-05 @ 19:48:28
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0