2009

 Har varit ute på en långpromenad utmed sjön. Ganska skönt att bara gå och planera lite för året som ligger framför.
 Jag såg en variant på var man kan ha granen.....

 De hade börjat städa på torget efter nattens fest.

Efter att ha varit ute och gått i 1½ timma kom jag fram till följande:

1. 7/1 ska jag gå till körskolan och boka ny tid för teoriprov.
2. Alltid kolla nyinköpta skor att de är OK.
3. Jag ska jobba med valkarna jag har på insidan.
4. Klippa håret.
5. Spara mera pengar för att kunna resa mer.
6. Börja studera på heltid.
7. Se till att nr 6 på listan blir gjord.

Kommentarer
Postat av: studiekamraten

Helt rätt...det blir studier i år !!!

2009-01-01 @ 19:39:45
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0