Mer auktion

Men idag ropade vi inte in något. Fanns en väldigt fin ljuskrona med Böhmisk kristall. Den gick för 1900 och sen kommer momsen på.......Han ropade ut en matta som var värd 80 000! Inga bud. En så´n måste man ju minst kunna flyga med....

Tränat har jag gjort hela helgen. Har varit vikarie på Korpen. Sjukdom & kurs har gjort att de var bortfall på instruktörer. Vi har fikat hos Nettan & jag tror jag får köpa med mig lite lördagsgodis till Maja nästa gång jag kommer....
Vi har varit hos Johnnys plastsyster & fikat också. Nu ska vi få ordning på tv:en. Vi har fått fiberoptik här i huset men inte ställt in alla kanaler än. Vi hinner knappt titta på tv:en men barnen klagar på att vi inte gör iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0