Faster Mia

Det börjat änna bli tjatit nu. Brorsan Emil med fru har ju nedkommit med en välskapt Nils och igår nedkom Jens med fru en Liten Amanda. En liten tös på 47 cm. Hon får gå med i min klubb. Tre äpplen hög klubben. Jag var dock 49 cm när jag föddes och har avancerat ytterligare 1.08 cm till. Jag tror maten var mindre näringsrik 1965 .....alla mina syskon..... alla fem är längre än mej eller så beror det på att jag fick inte smaka ckoklad förrän jag var 7 år.... jag upprepar 7 år. Alla får barn nu. På jobbet ska jobbarkompisen har tvillingar. Hans sambo satte de igång kl 15 igår och jag har inte hört än om det blitt nå´t. Till och med grannfrun ska ha barn och jag tror hon är i min ålder. Det är definitivt inte pannkakor. Hörru´syrran...det är dax för en donation till mej nu.

Kommentarer
Postat av: donatorn

jadå !!!...säg till när du vill ha barnkammaren för jag vill inte ha den !!...men HALLLÅÅÅÅ !!! inte vill väl du bli mamma igen vid fyrttioblablablas års ålder !!??...då får du skaffa en sidovagn till mcn...haha

2009-02-12 @ 21:42:50
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0