Smått & gött

 Ville bara visa mina bröder med fruar att den här båten vill de ha 125 000 för. Den är iordning och finns på Tradera. Så när ni skruvat klart........så vet ni.

Som Maria Arrefelt har jag nu äntligen fått ett id. Ett pass. Numera lämnar man finger avtryck vilket inte känns bra alls. Jag har tagit kort till körkortet och inväntar mitt resultat från uppkörningen på torsdag sen postar jag det. Jag har tränat på att skriva min namnteckning......hm det är lite svårt.
I telefon har jag presentationssvårigheter....Hej det är Maria......aaaaaahhh och så hackar jag in mej i ett invecklat utlägg.

En riktigt gammal mc från museumet i Rottneros.


Snart är det vinter och kallt. Har cyklat från jobbet ikväll och jag frös.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaså ni ska sälja båten! 125.000... Ja det kanske är ett lagom pris! Vi kanske skulle köpa den eftersom vår inte går... Haha

2009-08-30 @ 02:25:44
Postat av: Anna o Emil

Ja då vet vi. Det blir bra det den dagen vi ska sälja. Ni ska inte lägga ett bud på den då så får vi två likadana båtar.

2009-08-31 @ 23:04:20
URL: http://hokatorp.blogg.se/
Postat av: Nettan

vet precis hur det var när jag svarade i telefonen nygift...ett pe, nä eri el, ja...usch ja vad pinsamma telefon samtal jag hade i början

2009-09-01 @ 14:21:47
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0