Helgen

I fredags skulle vi ut och premiärköra motorcyklarna.....nu när vi äntligen fått ordning på min. Då startar inte Johnny´s.......så det blev att ladda hans cykel. Jag tog en mycket kort tur bara för att känna lite. Igår var vi ute och körde i stan men det är lite lurigt med allt grus. Jag hade inga skinnbyxor och kana mest fram och tillbaka på sadel. Jag invigde mina nya mc stövlar också. Stela och inte helt lätt att växla med. Bättre än Dr Martens som jag hade i fredags iallafall. Tänkte inte på stålhättan....

Jag var hos Nettan & Bengt igår och sola lite . Fick även ett bistick. David ska tillbringa några dagar  med att lana hos Erik. Hann även med ett besök hos pappa. Han fick en halva vin och en Wallander film. Det händer inte så mycket på ett serviceboende........

I em ska vi till mamma & Kjell. Det vankas slow food. Vi ska vara där 16 och Simon undrar om vi är hemma till 19. Han ska raida.

Jag och Ida har övningskört. Hitta en stor parkering och där fick hon köra på ettan. Alldeles lagom. Jag får inte så ont i hjärtat då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0