Nervös, nervös & nervös

Nu är det mycket....kurs på jobbet, bokat tid med Mc- Gunnar. Körde i morse i total dimma. I den okristliga tiden 8.30. Tur att man vant sig vid mc livets alla mödor regn, kyla, kramp, stelhet osv ( Englan, Skottland, Tyskland och inte minst Holland). Det gick bra idag men han dömde ut mina kängor...."Du kommer inte ens få köra upp i dem" sade han. Ryggplatta måste jag också ha....Tack Lillian. Din man sa att det gick bra......

Jag har varit varje dag på banan och trälat med koner, inbromsningar m.m Tyvärr har jag fått problem med framlampan.....grosse problem......den lyser inte alls men helljusindikatorn lyser....så nu är den på verkstad.....jag ska köra upp på min cykel så allt måste funka. Det är visst stor säkerhetskontroll också...det gör man ju varje gång man kör eller?? Kolla svingarm o så....det är väl dansarmen eller? Kullager mm.....jättelätt...har inget centralstöd. Jag hinner bli tokig innan måndag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0