I väntan på fest.....

Jag börjar med 2 filmförslag: "Det bor en fransk kvinna i min lägenhet". Det tog mej visserligen 3 kvällar att se klart pga sömnsjukan.
Den andra filmen: "3:10 to Yuma" Väldigt bra i början & i slutet där emellan.....sömnsjuka. 

Sitter nu bara & väntar på att åka på partaj. Jag har gjort 2 kryddpajer (order av syster) recept finns någonstans på bloggen. Gjort en stor sallad som jag vevat runt med bägge händerna i. Jag skulle vilja ha ett eget matlagningsprogram....det är bättre än att jag är filmkritiker.

Kört spin/core idag på Korpen. Det kom inte så många idag.....9.30 är väl lite för tidigt. Hade ett roligt pass igår med folk i min ålder så jag hade 70- talshits. Roligt att se när de sjöng med och fick flashbacks.


Funderar fortfarande på hur vi skall lösa duschningen fram över när badrummet renoveras. Jag tror i och för sig att jag får plats i diskbaljan..........Tonårsprotesterna har börjat.......Kommentar från en av dem: "Du vet att jag duschar varje dag va´" Jag upplevde detta som ett hot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0