Förberedelser

Jag har stylat ner min HD idag.........jag har satt på husvagnsbackspeglarna igen......tänkte att uppkörningsläraren skulle bli mer vänligt sinnad då.
Problemet med lampan är löst......alla trådarna fram till lampan hade bränt ihop.......det lukta faktiskt bränt för två dar sen när jag var ute och körde.......
o.8 i bakdäcket...skit i ventilen så luft läckt ut...men nu är allt fixat. Tack Mek 1!
Vart å övat idag en sväng igen. Men nu var jag trött idag.......4 koner bröta iväg. Jag har ont i hö tumme och vänster hand. det tar på frökenhänderna att hålla på med det här finliret.
Idag ska jag sova tidigt för imorgon är det spin/core och mer mc.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0