Tv:en.......hmmm

Toan är inte klar men nu är det "bara" en målare & elektriker som fattas. Tomorrow, tomorrow.....
Ska iväg på boxning ikväll. Jag behöver det.........var även iväg i måndags & boxades. Jag måste avreagera mej lite.

På min lista nu är det bara tre saker kvar.........oljan, tv:en & råttebot.
Oljan klarar jag men tv:en blir värre. Inte pga tyngd utan att det står 4 HD:ar alldeles för nära Tv:en. Jag vill inte ha några rubriker i tidningen.

" 43-årig kvinna hittad ihjälslagen i mc-garage I Lidköping"

Polisens förundersökning visar att kvinnan skulle förflytta en tv och har uppenbarligen tappat den på en av motorcyklarna och dominoeffekt uppstod och fyra motorcyklar välte. Kostnaderna för de förstörda motorcyklarna som är av märket Harley Davidson uppgår till 2 miljoner vilket tros vara anledningen till mordet på kvinnan. Fyra misstänkta män är häktade för mordet på den 43-åriga trebarnsmamman och alla männen skyller på varann. Domstolsförhandlinar upptas 27/10.

Kommentarer
Postat av: Nettan

ja det är nog bäst att ta hjälp med tv...jag vill ha dig i livet !!!!

2008-10-22 @ 22:33:25
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0