To whom it concern

Jag är nu helt frisk & fick lämna blod efter 1 års avstängning. Jag har ett blodvärde på 157....som en hel karl. Blodtryck 130/70.

Har jobbat...vad annars, gör inte annat...på Korpen ikväll. När jag skulle gå hem och låsa hade en utlänsk man boat in sig på Korpens trappa med madrass och kuddar och ganska många påsar. Jag sa "att här kan du inte ligga men han svarade inte. Började plocka med bältet i byxorna...jag tänkte att DEN plockar du inte fram nu! Jag fick inte bort han. Språkförbistringar. Jag ringde polisen.

Har fått ett jobb till...ska vara med i en projektgrupp som skall utveckla kvinnofridsarbetet i Götene och Lidköping. Projektet är på ett år.  

Kan tyvärr inte infoga bilder igen...det liksom kommer och går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0