Ont

Jag har typ ont i hela kroppen. Det är liksom träningsvärk & influensavärk. Jag ställde om klockan tre gånger innan jag orkade gå upp. Inga kommandon till kroppen funkade. Jag tänkte men kroppen lydde inte. Jag har kört runt två av barnen på morgonen till olika skolor för att en cykel är bortom all hjälp & den andra skolan är en mil bort, ingen buss. Men Morsan Taxi är bra.
Skall nu snart ner i garaget & se vad jag kan göra.......det kanske bara blir att puttra igång hojen lite.......
Håller på med att ringa runt i andra kommuner för att se vad de har för handlingsplaner ang. kvinnofrid. Pratade med en trevlig kvinna igår i Trollhättan. De har kommit långt i sitt arbete med kvinnofrid. Väl utarbetade planer & ett aktivt arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0