Blandat

Har gjort iordning ett boxpass som jag ska ha på måndag. Insåg att det var nogs att titta på det lite. Jag har invandrargrupperna på Korpen. Jag har kört spinning, core , cirkelpass, lite boll och nu blir det box med dem. En har redan kallat mej Rambo.......men det var för mina färdigheter i hopprep. Dubbelhopp.

Idag kom jag iväg till Mek 1. De avskrev min skuld och jag var välkommen på service till våren istället. Det tackar vi för!
Jag behöver byta bromsar fram eller belägg eller nå´t.

Planterat om i balkonglådorna. Så nu är det ljung.
Det blir lite partaj till helgen med gamla arbetskamrater. jag ska bjuda på nå´t som nakne kocken lagade i tv. Bröd deg som kavlas ut som när man bakar bullar. Parmaskinka på först sen 6 kokta ägg, skivad Mozzarella, soltorkade tomater, färsk basilika, pesto och  så rullar man ihop korven, gnider in den med olivolja och strösslar färsk Rosmarin på och sjuts in i ugnen en halvtimma på ca 225 gr. Jattegott.

Kommentarer
Postat av: Nettan

mums det lät gott !!!...nu blev jag hungrig !!

2008-10-29 @ 22:28:14
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Brattan

Ja jippi det ska blir gott.

2008-10-30 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0