Badrum i sikte

 Två spinning pass sitter just nu gott i benen & imorn är det dags igen. Går åt mycket protein nu. Jag har tränat nu en del inför tävlingen 1 nov. Just nu känns det som en bypass operation i bröstkorgen. Känns bra att ha ett mål nu och inte fastna i uppkörningen som kom av sig. Jag har hittat mc stövlar för halva priset och en egen turtelsplatta till ryggen. För bara 495...så´n man stoppar i jackan. Så till våren behöver jag inte låna grejor.  För visst är det så att jag kör upp till våren. Övervägde ett tag om jag istället skulle köpa Johnnys scooter. Mc stövlarna är racing variant. Helt svarta. Man racar ju inte direkt med en HD men men

Idag....äntligen kom de och fick upp betong på badrumsväggen.....mattläggaren kanske kommer imorn...bara kanske. Vi snackar 15 dgr utan moderniteter. Jag tyar inte mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0