Stockholm

I tävlingen Sverigepasset har jag nu kommit till Gävle......men all  denna spinning börjar att kännas av i lår och höfter. Starten gick från Ystad så en bit har jag kommit.
I helgen åker vi till Stockholm och hälsar på Johnnys bror. Min store son och lille son ska med också. Den store skall ut och träffa wow kompisar. World of Warcraft för de oinvigda. Vi andra tänkte terrorisera Dennis med Wii. Jag har fusktränat nu och fick sluta för jag håller på att hamna under pro nivå. Där hamnar man när man spelar illa. Då blir man av med stjärnorna på klotet.....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Härlig helg ...kör försiktigt !!!

2008-11-12 @ 15:30:12
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0