Självförsvar m.m

Idag har vi haft självförsvar på jobbet.....3 timmar. Blue market society club blev jag medlem i för länge sen. De börjar framträda nu....blåmärkena. Jag har varit för hårdhänt idag mot Lena men jag åkte och köpte Ibumetin till henne efteråt och slog in i julklappspapper så hon har det imorgon när hon skall jobba dag.

Tyvärr missade jag Carl - Einar Häckner idag pga självskyddet. Han var på gymnasieskolan och min dotter har bildbevis på att hon var där. Han stod t o m och höll om henne. Hon hade även fått två kondomer!! Han åker runt nu med en föreläsning om clamydia.

Ikväll har jag varit Road Queen! Jag fick testköra en rutt som skall användas i augusti när det stora HD mötet är i Lidköping. Mäktigt att se alla motorcyklar bakom mej! Idag har jag kört riktigt bra. Fast mina nya backspeglar är väldigt små men ack så snygga.

Sambon kämpar på med sina kilon och hjärnan lider brist på kolhydrater. Igår rann sinnet av honom helt. Han mötte en skrynklig 80 -årig dam på vårdcentralen och hon kommenterade hans kamoflage byxor...Hon tyckte de var fula. Sambon sa till henne att du är inte så xxxxx fager själv heller och gick sen därifrån. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha ...jag ser jhonny framför mig när han snäser av tanten..illröd av ilska

2008-05-23 @ 10:40:43
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0