Några smaktips

Har prescis läst ut Marie Jungstedts bok: Den inre kretsen. Den kan jag rekommendera om man gillar deckare. Jag har också lyssnat mycket på Duffy/ Rockferry. Riktigt bra. Jag kör bil mycket lugnare när jag lyssnar på henne. Soul. Jag gillar hennes röst. Till detta kan man avnjuta Mauro, rött vin med en bouquet av hästgödsel. Det påminner mej om all tid jag tillbringa i stallet när jag var yngre iallafall.
Vilken härlig dag idag....strålande sol och värme. Det känns som det går fort nu. Om ca 1 ½ månad åker vi till Normandie. Vi har sparat på vårt semesterkonto och det känns bra.
I helgen ska de två äldsta ungdomarna iväg på arbetsläger och plantera gran. En försvann ut nyss i en vit kjol men jag har vanish......Den fjärde är hos sin pappa och sambon jobbar natt och jag har en ny bok att läsa....Jens Lapidus/ Snabba cash. Ska bara hämta upp tvätten först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0