Movietajm

Jag och Lilleman har varit och sett Ironman idag. Jag tyckte den var bra. Två timmar bara försvann. Vi har konstaterat att jag somnar inte på bio utan klarar en hel film. Idag bjöd de på goa mackor till filmen.

Möte på jobbet och idag avnjöt vi tre sorters meloner. Jag klarar inte av kaffebrödet. Man blir bara trött och tung. Jag försöker bjuda på olika frukter, naturgodis och sån´t som jag tror att mina arb.kamrater inte brukar köpa. Mörk ckoklad..... 

Tappade navkapseln igen...det funkade inte att sätta fast den med tuggummi.... Lilleman fick krypa under staket in till en hästhage och hämta den....jag frågade ägarna först om det var ström påslagen men de trodde att det inte var det. Lite spännande får de ju vara.....

Kommentarer
Postat av: Maloo

Det kanske berodde på varianten av tuggummi. Hubbabubba är ju en bra variant.Men man får lite lätt träningsvärk i mun av det ;)

2008-05-13 @ 22:20:47
Postat av: Nettan

Silvertejp är ju annars bra !!

2008-05-14 @ 12:34:07
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0