I Arn´s hjulspår

Igår var vi iväg 12 st hojjar i Arn´s hjulspår. En riktigt fin tur. Allt är så grönt och pollenallergin kan riktigt blomstra innan för hjälmen. Tjock i näsan och ögonen rinner....inte av fartvinden......
Resan gick över Skara, Varnhem, Kungslena, Gestriljen? Åsletå (räkmacka) och vidare över Gudhem. En liten tur på 14 mil.
Hassel hade full koll på mitt stöd som hänger. Fjädern är lite slapp och drar inte med stödet upp. Jag tycker inte det gör så mycket för i kurvorna låter det ju som jag ligger mer ner än vad jag gör.....
Hermansson tappade en kåpa till nå´t.......den hittade Hassel.
Jag tyckte det var mycket fallos symboler vi var och tittade på...

Här kommer lite kortimage103image104image105image106image107image108image109image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0