En salig blandning.....

......har det varit idag. Vi har åkt mc mest hela dagen. Har lite lätt Zeb Macahan gång känns det som. Vi har varit och ätit middag med min pappa som också har namnsdag. Han var trött idag och vi stannade inte så länge. Jag körde ut han så han fick se på cyklarna. Vi har vart och tittat på skadorna på kompisens cykel som blev på körd igår av farbror, 88 år. Hans fru hade visst sagt till honom tre gånger att inte köra på mc:n men det gjorde han.
Jag och Simon har varit på Komvux och han har ansökt till hösten och sen åkte vi ännu mer mc och sen tränade vi pump. Efter det har vi letat efter en rislampa i alla våra förråd m.m Vi kunde inte hitta den. Jag kom på att den hängde i lilla hallen (efter ca 1 ½ timmas letande) Idas glukoshjärna slog till också. Hon har inte intagit socker idag.466335-44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0