Brun utan sol.....

.....är populärt hemma hos oss nu men jag är lite trött på det. Jag får nämligen smörja in tävlingsobjektet och dottern med detta och mina handflator är bruna. Ser ut som jag bytt en rostig kedja på en cykel.....eller flera. Ja jag vet att man ska tvätta sig....vilket jag gjort. Har även använt handskar.

Läste i BODY idag att man kunde testa hur vältränad man var. Bl.a om man var tjej och tog halva sin vikt i bänkpress då var man ok, tog man 75 % av sin vikt så var man stark och tog man hela sin vikt så var man väldigt stark. Jag tog 55 kilo igår och väger 60kg så jag är nästan väldigt stark.  Mitt värlsdsrekord är 58,5. Det var innan alla operationer. Jag fick inte lyfta eller bära och var tvingad till en lång konvalescens med endast konditionsträning men nu kan jag ge mig på tyngre träning igen.

Idag har jag tränat dips och chins....blev inte så många...typ 5 ner och 2 upp. Mitt mål är att klara 10 åt vart håll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå...du som är soldyrkare vill väl vara brun överallt !!?? haha...hur gör man dips och chins ??...dips vet jag men det andra ?

2008-05-28 @ 09:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0