Välfärdsproblem

......ja det har vi här hemma hos oss. Vi har fyra datorer & det är krig. Två söner spelar WOW & Counter Strike. En dotter håller mest på med musik & film. Vi vuxna ägnar oss åt pokerturneringar.  Ungefär kl. 23.10 brakade  det loss igår. Kriget om vem som har mest rätt att sitta vid datorn...ostört. Slippa att det "laggar" & "buggar" ur. Nya termer för mej men det är bara att lära sig. En hävdade att han hade påsklov som om inte två syskon till har det. Dessa små krigsutbrott brukar komma väldigt sent på kvällarna. Ungefär när jag är så trött så jag ser sex stycken barn som hävdar sina rättigheter. Hur kunde jag tycka det var smart med router & höjt bredband??

Kommentarer
Postat av: nettan

jaadu..när man får sig ett behov att sitta vid datorn är det svårt att inte låta bli..som du vet lanar grabbarna och vi har ingen D-link inne i huset ..så vad gör jag ..smyger ut i rummet när nu Eric har knoppat in efter 24 timmars lanande...och kollar allt man missat själv under den tiden

2008-03-19 @ 13:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0