World of Warcraft

Den minste parveln har "lanat" sen i fredags vilket innebär att han vänt på dygnet. När jag har jobbat tidigt...typ 7 då sitter han fortfarande vaken när jag går till jobbet.....stensover när jag kommer hem vid 16......vaknar vid 18.30 och startar om med mer spel. Idag funderade jag om han kanske går in i en psykos snart.

Vi har bokat en resa idag för 4....tja en skall promt åka till ett kallt land så han har valt själv att stanna hemma. Vi valde Turkiet med all included. 17- åringens första fråga: "Fyller de på minibaren varje dag"

Ska försöka komma iväg och träna idag. Har inte lyft något direkt på mer än 2 veckor. Jag sprang 5 gr på mc resan. Vilket var väldigt skönt. Jag hann att se lite av varje då med. Allra bästa springturen var när jag sprang utmed kusten vid Courselles-sur-mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0