Filmtajm!!

Vi har varit på bio ikväll & sett Hancook. Riktigt bra. Det är kul att få skratta högt. Innan bion var vi & träna. Barnen har så roligt åt att vi vuxna åker scooter. Vi är ju inte så stora nån utav oss så Ida tyckte vi såg ut som fjortisar. Hon är nog bara avundsjuk.....(vi åker scooter för att bensinen är så dyr)

Idag träna vi rygg. Trögt att komma igång efter semestern...jag sprang mest då. Lite bänkpress oxå ....klarade 50 idag sen krånglade axeln som vanligt. Mitt världsrekord är 58½ kilo och jag vet inte om jag tar det igen. Jag är så bra på att peppa mig själv....en gång för ett par år sen så peppa jag mej själv inför ett lyft...jag talade om för mig själv vad stark jag var och att det var lätt...den gången tappade jag hela skivstången över bröstet...då var jag glad över att jag inte tog tänderna iallfall. Visserligen har tandläkaren plåtat med stora röntgen som kör utanför ansiktet (pga kräkreflexen går igång så snabbt på mej)

Imorgon är det ledigt & vi är bjudna på bastu & grill eller blir vi grillade i bastun?! Skall hem till gammal go´arbetskamrat med familj iallfall & jag tror att det blir bra vilket som....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0