Det närmar sig...

...mitt första spinningpass. Jag har kört igenom det idag en gång till. Jag blev svettig iallfall.....

Nu blir det jobb i helgen. Ska jobba själv hela helgen. Alltid kul med arbetskamrater....men men..det får väl gå ändå.

Idag har 11- åringen faktiskt varit uppe en hel del. Dagtid!! Jag har sett han flera gånger.

Pappa fyller år på måndag...kan väl inte göra nå´t  om man köper en halv flaska vin till han....han bor på serviceboende....

Biljetterna till Turkiet kom idag. Ska bli så skönt med all inclusive. Det var liksom  inte det på mc semestern. Det  var mer "nothing inclusive".


Kommentarer
Postat av: nettan

Turkiet...låter härligt !!!...åker ni skolstartveckan ???

2008-07-18 @ 14:31:30
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0