Arbetsdag

  Johnny  med en god tysk korv på färjan över Elbe. Jag håller på att sorterar upp resan i huvudet. Det blir så mycket intryck och minnen.

Ja nu har jag jobbat en dag, hämtat hem min mc som blivit sänkt i fram. Det är numera en daggmask med två hjul på. Det blev riktigt bra. De hade bytt gasvajer också för den var nästan av upptäckte de på MEK 1. Jag har provkört lite grann och det är stor skillnad nu. Jag slipper gå ner 5 kilo i vikt varje gång jag är ute och kör.

Idag har vi diskuterat resmål......3 vill till sol och värme......2 vill till Grönland, Sibirien eller Jukkasjärvi. Jag hör inte till de 2....Vi planerar att åka ev i slutet på augusti. Om vi har bestämt oss för något vill säga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0