Kalas

 Grattis Mamma & Maja!

 Mamma i den underbara baskern & halsduken från oss. Maja hade redan öppnat alla paket (utom Barbiedockan) Den skulle vara kvar i sin originalförpackning, eller!? Fatta vad den är värd när hon är 40!!

 Min syster........hon funderar på om hon ska ha hartänder.....



Under kvällens prat så var ett av ämnena; Jobb till Simon, min son. Det är ju inte lätt att få jobb nu för tiden......alla babyboomsbarn skall ju ha jobb nu men de är ju rätt kreativa i släkten. Här är förslagen:

1. Bli min blinda systers städhjälp
2. Gigolo
3. Starta en fond till förmån för Simon
4. Min bror Emil med sambo skall snart ha sitt andra barn och behöver hjälp med barn nr 1 och hunden.
5. Ledsagare till Johanna( samma person som under punkt 1)
6. Bli blodgivare. Pengar och vissa kläder ordnas på detta sätt t ex strumpor & kalsonger........visserligen med loggor som "Givmild" på. Lämna blod ofta.
7.Sälja alla organ som han har två av, ögon, öron, kulor, njurar tex
8. Vara testperson i läkemedelsindustrin. Detta kan visserligen innebära risker men...ibland behöver man bara dricka ett glas nyponsoppa om dagen eller inte äta nötter på en månad.
9. Gå till socialen
10. Mammakassan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0