Ja, då var julen slut

Igår firade vi Johnny som fyllde 46 år. Vi åt mycket välsmakande pizza & blåbärsglass.  Väldigt gott efter all julmat. Johnny´s barn var här & mina så det var fullt hus. Wii spel och Mario Cart men det sistnämnda kan jag inte vara med på för då blir jag åksjuk.
Jag har fått en envis förkylning så jag låg mycket till sängs igår. Tittade på filmer, en del hela, en del bara början och en del bara i slutet. Jag hade mardrömmar sen för jag fick inte ihop vad jag sett.
Ikväll ska vi iväg och basta hos Henrik & Kajsa. Jag kanske kan basta ut förkylningen. Vi skulle få kycklingspett innan. Det är också gott. Vad som helst är gott nu bara inte julmat.

Kommentarer
Postat av: gunilla

Jamengrattisjonnydåhurrahurrahurra

2008-12-29 @ 16:43:19
Postat av: nettan

Hipp hipp hurra för det är jhonnys dag idag !!!!

2008-12-29 @ 22:23:45
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0