En bra dag!

 Denne lille killen har jag gjort glad idag. Vi träffade honom på en camping i Frankrike & han ville bli fotad med sambons cykel. Idag har jag postat kortet & ett väldigt kort brev på franska till honom. Mattieu Lupez heter han.
Idag har jag fått en härlig ryggmassage hos Ulla - Britt. Jag har fått ont i nacken ...antagligen visdomständerna som växer ut i nacken...
Har kört ett annat spinningpass idag...bara 70-talshits. Det funkade bra det med.
Jag har också bokat upp mej med körskolläraren imorgon för här om dagen klarade jag svåra banan 10 ggr!! Han tittade väldigt skeptiskt på mej idag när jag boka tid. Han såg ut som att han hade trott att jag inte skulle komma tillbaka. När jag berättade att jag klarade banan nu så tittade han bara på mej. "Det är svårt vet du"...."Det är inte lätt att ta mc kort"  Jaja... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0