Blandat

En lång helg med mycket jobb och mycket roligt. Vi har vart på sommarfest hos mamma och Kjell. Styltor och luftgevär....vart väl så där på bägge grenarna. Idas katt har kommit.....blandade känslor inför den. ( Hur ska du göra nu då, Ida när vi skall till Turkiet???) Syrrans son har också kommit......datalan igen....jag har godkänt...så inga blandade känslor.
Jag har varit vid Gräfsnäs slottsruin och även ett besök på Antens museumsjärnväg.
Simon säger att jag är en surkärring för jag äter bara kattmat och brocoli....Han menar att jag skulle bli gladare om jag åt socker. Vet inte riktigt men jag fick ingen choklad förrän vid 7 års ålder så jag har inget sötbehov liksom. Jag  har ätit tonfisk i tre dagar...mjau

Kommentarer
Postat av: ida

den ska kanske va hos elin ju!

2008-08-04 @ 00:03:31
URL: http://idarohdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0