Valborg

......firar jag själv. Mannen jobbar, 3 tonåringar festar och lilleman är hos kompis. Har ringt en väninna som blivit sjuk men hon svarar inte så jag är hemma och fixar till i stöket. Idas rum är påbörjat med mörk röd färg. Det blir nog bra.
Mannen hade halleluja moment idag.....Biltema katalogen kom......jag förstår i och försig...det är väl lite som när IKEA katalogen kommer.

Läste igår att män spanar in 11 kvinnor om dagen i ca 2 min per st. Vi kvinnor spanar in 2 män i en min per st. Intressant. Läste även att vi lyssnar in mammas råd till 67.7 % i svåra frågor/beslut.

Sambon har gått ner ett halvt kilo på tre dagar så kosten fungerar.

Jag har vinterdäck på min bil och morgon får man inte ha det. En vän till oss har domkraften(och sommardäck på) och svarar inte i telefon. Det känns som det blir lite olagligt imorgon. Bil med vinterdäck eller mc utan körkort. Ole dole doff.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0