Tratt till Mia

Idag är benet ännu värre...jag har svårt att böja på det och så har jag ju rivit sönder det. Hade nog vart bättre om jag fått en tratt som hundar får fast runt midjan. Vida ändan upp alltså.
Idag är det lång arb.dag. Blandade uppgifter. Ska prova ut arb.kläder i em. Vill helst inte ha med kommunlogga eller tantkläder.
En hel ledig helg ligger framför mej och den börjar fyllas på.

Utlovat kalas den 3/5 går inte utan får bli 4/5 istället. Jag ska börja ringa runt nu. 3 maj så är det avrostning på mc på HIsing Island. Det brukar vi åka på varje år. Fast det är lite otäckt. Det går en mc åkare därnere som har en jeansväst som det står "Slaktarn" på. Jag brukar undvika honom.

Kommentarer
Postat av: Nettan

4 maj blir görbra...försök nu att VILA ditt knä i helgen...ligg i sängen och låt dom andra jobba hemma...

2008-04-18 @ 17:10:36
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0