Tandläkaren

Varit hos tandl. Jag är en frenetisk tandborstare som äter tandkräm och  får bara ha mjuka tandborstar. Alltså det finns inget att göra för en tandläkare när jag kommer. Inte mer än tala om för mej att jag borstar för mycket och för hårt. Det tog 45 min idag. ......Jag har en enormt utvecklad kräkreflex. Röngenplåtarna byttes ganska snabbt till barnstorlek när jag käxat 2 ggr. Alla mina visdomständer är kvar just pga denna fantastiska reflex men idag skulle de undersökas. Jag har kräkts 15 ggr idag vilket gör att jag inte ätit frukost än. Helt slut i magen. Men jag har fått beröm á la 7 - åring. "Vad duktig du är Maria"! När jag gick sa hon att jag behövde nog inte komma hit på 2 år........

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad duktig du har varit !!!...se det posetiva ..du behöver inte kräkas på 2 år

2008-04-28 @ 18:27:03
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0