Svart natt

Ida har rivit hela sitt rum.....väggen med nästan...spegelväggen satt så tapeterna från -54 kom med. Vi ska åka och shoppa nu.....spackel m.m.

Igår blev det svart när vi var ute och testa min hoj. Vi har sänkt den nu så jag når ner. Den är skitsnygg nu! Allt gick mycket bra tills vi mötte 24 m långtradare. Kan tillägga att det blåste bra igår också. Långtradaren passerar och sen blev set svart. Hjälmen blåste upp och täckte ögonen, glasögonen satt på hakan. Rena skräcken. Jag fick prata med mig själv......släpp bromsen, styr, bromsa mjukt och sen fick jag tag i öppningen på hjälmen och jag kunde dra ner den. Sen fick jag stanna lite och göra en paus i livet. Hjärtklappning på 240. Jag har spänt hakremmen nu så jag har inte tillstymmelse till dubbelhaka eller att det blir svarta natta´igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0