Sally säl

Nu har jag vart på Sally säl. En sällsam historia. Eleverna hade jobbat riktigt bra. Ida var duktig som hajfena och rosmottagare.

Bodybuilningstävlingen är 14 juni och inget annat. Passar bra för det är ledig helg.

Helt otroligt jag har fått tag i alla mina syskon utom ett..... jag har fem stycken. Söker den sista nu. Sen hoppas jag på bra väder till mitt kalas. Har fått massa förfrågningar om vad jag önskar mej. Jag önskar fred på jorden, trosor & linne (det fick jag ALLTID av farmor när hon levde), färgglada raggsockar i ett makaronipaket (fick jag av mormor). Det är svårt att önska när man fyller 43. Jag kan ju önska mej stödhjul till hojen modell skottkärrehjul. Bidrag till andra halvan av körkortet.....Jag har ju redan fått två sommardäck av sambon så det fattas ju två.......Grunna inte så mycket på paket och presenter eller förresten 25 L plastpåsar till min soptunna kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0