Pinsam situation

Var med om något ytterst pinsamt på jobbet igår. Har inte riktigt hämtat mej än. Tänk er denna situation: Jag hade jobbat flera timmar i sträck & till slut så går det ju inte längre att hålla sig utan toa är nr 1 prioritet. Jag rusar in på min arbetsplats vidare in på toa och sjunker ner för ett välbehövligt besök. Babbar väl hela toa full(dricker mycket vassleprotein). Ungefär samtidigt som jag hör nyckeln i ytterdörren så upptäcker jag att det finns absolut inget toapapper. Jag menar absolut inget!! Inser att jag kan inte be min manliga arbetskamrat om papper för det luktar inte hallon inne hos mej. No way att jag öppnar dörren. Jag säger till honom att jag har hamnat i en prekär situation. "Jaha" säger han. Förbannar mej själv och min otydlighet. Till slut ynkar jag fram att papppret är slut. "Ojdå" säger han. Ingen hjälp att hämta där inser jag. Så jag låtsas som inget. Spolar, städar och duschar lite själv. Går därifrån som om inget har hänt. Möjligtvis en liten odör av protein kan röja mej. Går sen helt kallt och hämtar nytt papper och fyller på.
Meeen jag ska prata med det stolpskottet som jobbade före mej. Det borde vara lag på att fylla på papper.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Oj oj oj ...jag asskrattar... det var det roligaste på länge :D

2008-04-10 @ 11:26:56
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0