Partyt

Ja det var prescis så roligt som jag trodde det skulle bli! Champagnen flödade till goda snittar med chèvreost på. Sen blev det ris och kyckling som hade vart i ugnen tillsammans med paprika och nå´n smet. Efterrätten var fryst i glas. Bär, glass och kex.
Mellan all mat så var det skratt, flabb, råflabb och garv. Det här gänget har så mycket historier att berätta och minnen. Mitt i maten ringer sonen och frågar när vi kommer hem. Ingen aning sa jag, men så tänkte jag vadå?!  Jo han hade kapat tele och bredbandet.....men så tänkte jag att det får vara. Det är välfärdsproblem. När vi väl kom hem hade han fixat det.
Kom på när jag satt på kalaset vad jag tycker om dem allihop. Alla bidrar med något som förgyller. Nästa gång ska vi grilla har vi bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0