Nu har det hänt!

Det värsta som kan hända mej har hänt!! Jag har fått solförbud idag av fru doktor. Messershmitt!! Plus att jag ska till henne igen för att hon ska kolla att jag inte solat. Plus att hon ska ta bort leverfläck nr 9 i ordningen som växt, kliar eller på annat sätt besvärar. Ja jag vet att det är farligt att sola men det är det som gör att jag överlever vintern. Inte underhudsfettet. Hon sa att jag skall använda solskyddskräm. Jag skall fundera på det hon sa och så får vi se.

David har varit hos tandläkaren och hade inga hål som belöning fick han en mjukglass med mycket socker i........vilken kanonmamma jag är!

De andra två, modell större, klagar på att jag inte har tid. "Du bara jobbar" Detta är i och för sig sant. Ja det finns utgifter i vuxenvärlden som de små liven inte tänker på. Mitt hemliga konto var på tal igen. Jag skulle själv vilja ha tillgång till det. Någon.....som vet vart det är??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Solkräm har du ju vanan på ...faktor 8 eller va vad det ??... "förstår inte varför jag inte blir så brun i år ?? " så hade du smörjt dig med solfaktor 8 hela sommaren utan att veta om det ... :)

2008-04-25 @ 09:31:43
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0