Njutbart

Ångbastu,bubbelpool och simma lite. Total avslappning igår på Vänersborgs badpalats. En vegetarisk hamburgare på MAX.
På kvällen åt vi tapas. Mycket gott. Ja vi är nog lite livsnjutare här hemma eller så beror det på att mitt kök inte blir klart. Nu vill sonen har mer tapeter och lim.....igen. Det är jättesnyggt det han har gjort och jag blir sugen på att ställa iordning.....köpa gardiner. Bara få klart liksom. Just nu är vi på mållinjen. Tre tapetvåder bort.

Min födelsedag närmar sig och till alla släktingar som läser detta: näe jag har inte bestämt dag eller aktivitet än. Funderar på 3:dje maj. Kanske......

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

det lät helt underbart! avslappning sitter adlrig fel :)

2008-04-13 @ 10:45:57
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Nettan

Gå in på mina länkar och kolla in Maloos krypin på min håresande dag....härlig avslappning

2008-04-13 @ 12:45:09
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0