Jobb & Partaj

Är hemma på lunch nu mellan jobben. Tog mej en sådan där fryslåda som jag sparat. Ikväll är vi bortbjudna till gamla jobbarkompisar. Ska bli kul. Det är så ofta man tappar kontakten med gamla arb.kamrater. Men vi är ett litet gäng på åtta som har höst och vårpartaj.
Men jag har verkligen inget att ta på mej. Träningskläder finns ju. Köpte ny topp härom dagen och ett par nya spinningbyxor. Kanske med en storskjorta över....voila! Kolla strumplådan inte ett enda par nylonstrumpbyxor. Får fixa nu i em. Kläder....hm.....jaa. Tonåringen kanske har något hippt. Jag kan ge henne i uppdrag att fixa någon kreation som är klar tills jag kommer hem......eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0