Gott & Blandat

"Alla uppfinningar som går att uppfinna är redan uppfunna"
Ordföranden på USA:s patentverk
                                        (1899)

Har haft ett flertal diskussioner med tonårsdottern ang. min dyra parfym. T ex att den är mammas osv....
Idag körde jag yngste sonen till skolan väl tillbaka vid hemmet och vidare upp i trappan.....då känner jag min parfym i hela trappuppgången........hemma fanns ingen dotter. Jag har gömt flaskan nu.

Läste i en tidningen att 500 personer dör varje år i Sverige pga passiv rökning!

Jag har varit hos doktorn idag. Har fått en mega allergireaktion runt hela hö knä. Kliar nå´t erbarmligt. Har stått ut sen i lördags men idag gick det inte längre. Har mått dåligt i hela kroppen och vart  jättevarm. Det tog tempen tio ggr och sa varje gång "va´konstigt" och bytte termometer . Jag frågade vad det var. De sa att jag hade en temp på35.2 .  Har fått medicin nu och hoppas på bättring. Tub över hela knät för att låta bli att klia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0